برنامه های دهه فجر اعلام شد

ارسال در قضایی و انتظامی

سومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر با حضور روسای نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، افتتاح باغ بانوان درچه با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، افتتاح اولین نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی شهرستان در دبیرستان عماد، افتتاح کلینیک مددکاری کانون عفیفه کوشک و ... از جمله برنامه هاییست که در دهه فجر به اجرا درخواهد آمد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی نیز در ادامه جلسه از کلنگ زنی احداث سازه های شهرک گل و گیاه پس از 10 سال با حضور استاندار خبر داد. شریفی همچنین افتتاح مرحله دوم پایانه گل و گیاه با حضور استاندار را از مهم ترین برنامه های این اداره به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

در ادامه مدیر اداره آموزش و پرورش با بیان اینکه کلنگ کلینیک فرهنگیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل نوسازی مدارس استان به زمین زده می شود، از تخریب و بازسازی دبستان رابعه خبر داد. بدیهی در اینباره افزود: امسال با کمک فرماندار شهرستان موفق شدیم بودجه تملک و دارایی مان را 700 میلیون تومان افزایش بدهیم و طبق قولی که آقای سجاد مدیرکل نوسازی استان داده بود که آموزش و پرورش هر شهرستانی بتواند بودجه تملک و دارایی اش را اضافه کند ما به همان مقدار اعتبار در اختیارش خواهیم گذاشت، 700 میلیون تومان نیز از نوسازی گرفتیم و به زودی دبستان رابعه را از نو خواهیم ساخت.
وی همچنین با اعلام اینکه زمین کلینیک فرهنگیان را یکی از خیّران در اختیار ما گذاشته است از تامین هزینه ساخت و همچنین تامین بخشی از تجهیزات این مرکز درمانی ویژه فرهنگیان توسط خیّران خبر داد.

نماینده سپاه ناحیه خمینی شهر نیز با اعلام اینکه 156 برنامه متنوع به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد از جلسه بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام صدیقی امام جمعه تهران در موسسه باقرالعلوم به عنوان یکی از برنامه های شاخص یاد کرد.

در ادامه حجت الاسلام کوچکی رییس اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری دعای ندبه روز 22 بهمن در امامزاده سیدمحمد خبر داد و افزود: پیاده روی خانوادگی صبح روز 22 بهمن از دستگرد آغاز شده و تا امامزاده ادامه می یابد و دعای ندبه قرائت می شود.

در پایان جلسه معاون سیاسی فرماندار از تجدید میثاق با شهدا بر سر مزار شهدای گمنام بوستان پیروزی صبح روز 12 بهمن خبر داد و افزود: زنگ انقلاب نیز راس ساعت 9:33 در مدارس شاهد 4 خمینی شهر، دهخدای درچه، آفرینش کوشک، بشارت اصغرآباد و خرد تیرانچی نواخته خواهد شد.
راعی همچنین از اجرای جشن طلوع فجر در شامگاه دهم و یازدهم بهمن ماه در سالن سینما توسط شهرداری خبر داد و افزود: آذین بندی شهر و همچنین نورافشانی توسط شهرداری ها به اجرادرخواهد آمد.

وی در رابطه با راهپیمایی روز 22 بهمن نیز گفت:  با توجه به اینکه 22 بهمن جمعه خواهد بود، راهپیمایی از میدان امام به سمت مصلی می باشد.Â