هشدار به زائران اربعین

ارسال در قضایی و انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در مورد سوء استفاده از زائران اربعین با راه اندازی سایت های جعلی به نام وب سایت «سماح» هشدار داد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین سرهنگ خسرو احمدی اظهار داشت: در اين ايام كه عزاداران حسيني با شور و حرارت به دنبال فراهم كردن مقدمات ثبت نام در سايت سماح براي شركت در همايش بزرگ پياده روي اربعين هستند احتمال اينكه عده اي نيز از اين موقعيت سوء استفاده كرده و با راه اندازي سايت هاي جعلي به نام وب سايت مذكور اقدام به كلاهبرداري و سرقت اطلاعات و برداشت هاي غير مجاز از حساب آنها نمايند وجود دارد.


وي افزود: در اين خصوص به زائران اربعين حسيني كه مي خواهند در اين وب سايت ثبت نام نمايند توصيه مي كنيم حتماً به آدرس آن كه در نوار ابزار آمده توجه كنند كه در آن از پروتكل https استفاده شده باشد و در غير اين صورت سايت مذكور جعلي است.


اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين در نوار آدرس اين وب سايت يك علامت قفل شكل است كه تمام الزامات و مشخصات سازمان حج و زيارت قابل مشاهده مي باشد كه اگر اطلاعاتي غير از اطلاعات اين سازمان در آن وجود داشت حاكي از جعلي بودن اين سايت بوده و كاربران مي بايست از ثبت نام در آن خودداري كنند.


سرهنگ احمدی، خاطر نشان كرد: واحد مشاوره پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان به صورت روزانه با شماره تلفن 2184355 در خدمت شهروندان است و كاربران مي توانند هرگونه ابهام و سوالي در حوزه فضاي مجازي مي توانند با كارشناسان اين حوزه در ميان بگذارند.