جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمینی شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندارشهرستان و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید. به گزارش فرصت آنلاین به نقل از پایگاه خبری فرمانداری خمینی شهر در ابتدای این جلسه اصغری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان طی سخنانی ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل خواستار ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی شهرستان شد.
سپس رییس بهزیستی شهرستان اظهار داشت که از مجموع ۹ کمپ موجود در شهرستان پرونده تعداد ۸ مرکز به کمیسیون ماده ۲۶ استان ارسال شده و یک مرکز در حال تکمیل مدارک می باشد. همچنین تعدادی از اعضا درخصوص اجرای مصوبات جلسه قبل توضیحاتی را بیان نمودند.


در ادامه دبیر جلسه در خصوص میزان حضور و مشارکت مسئولین ادارات در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال ۹۴ و پنج ماهه ابتدایی سال ۹۵ گزارشی را به جلسه ارائه و در ادامه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون مطالب مطرح شده بیان نمود.


سپس راعی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ضمن تاکید بر افزایش مشارکت نهاد های مردمی جهت رفع معضل اعتیاد اظهار داشتند، لازم است کمیته های زیر مجموعه این شورا فعال و گزارشات مربوطه راجهت اخذ تصمیم نهایی به این شورا منعکس گردد. همچنین ضروری است که توانایی ها و امکانات ادارات جهت حل معضل اعتیاد احصا شود.


در پایان رضوانی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن جمع بندی مطالب ، بر مشارکت فعال و جدی اعضاء در جلسات تاکید و اظهار داشتند باتوجه به اینکه شهرستان دارای سبقه مذهبی و فرهنگی می باشد زیبنده این شهرستان نیست که معتادان و متکدیان درمبادی ورودی ها و خیابان های اصلی شهر حضور داشته باشند و ضروری است ادارات متولی با جدیت نسبت به رفع این معضل اهتمام و اقدامات لازم را به عمل آورند.