جايگاه خميني شهر در پژوهشهای دانش آموزی در استان برجسته است

ارسال در آموزش

 

1393992072مدير آموزش و پرورش شهرستان در جشنواره جابر بن حيان گفت: بهار آموزش و علم مقطع ابتدايي است و اين مقطع مهمترين دوره آموزش نسل آينده است. سيد علي مدينه افزود: سرمايه گذاري خوب ما در جشنواره جابر بن حيان نتايجي همچون حضور نخبگان در جشنواره خوارزمي را در آينده به همراه خواهد داشت.

 

معاون آموزش ابتدايي شهرستان هم در سخناني گفت: در طرح جابر بن حيان شهرستان خميني شهر از بين 1500 طرح 3 هزار دانش آموز شركت كننده، 270 طرح به مرحله شهرستاني و در نهايت 4 طرح به  مرحله استاني راه پيدا مي كند.

اكرم محمدشريفي افزود: امسال دومين سال اجراي اين طرح در شهرستان است و  امكان حضور تمام  مدارس شهرستان در اين جشنواره وجود نداشت.

لازم بذكر است در سال گذشته از 5 طرح ارسال شده به مرحله كشوري جشنواره جابربن حيان 2 طرح دانش آموزي از خميني شهر به اين مرحله راه يافت و انتخاب شد.

معاونت مقطع ابتدایی سازمان آموزش و پرورش  استان نيز در اين مراسم گفت: جشنواره جابر بن حیان استان 90 درصد پیشرفت کرده است.

نجيمه باجلان با اشاره به جایگاه شهرستان خمینی شهر گفت: یکی از ویژگیهای خمینی شهر خودکفا بودن و استقلال مردم و دانش آموزان این شهرستان است که خود به عنوان یک سرمایه محسوب می شود. معاون سازمان آموزش و پرورش افزود: سال گذشته از 7 گروه استانی اعزام شده به مرحله کشوری  جابر بن حیان 2 گروه متعلق به خمینی شهر بود و این رتبه خود نشان دهنده سهم خاص خمینی شهر در استان در بخش تحقیق و نخبگان و پژوهشهای دانش آموزی است.