جشن ستارگان ورزشی

ارسال در آموزش

جشن تجلیل از ستارگان ورزشی با همکاری اداره آموزش پرورش و کارشناس تربیت بدنی در آموزش و پرورش سابق برگزار گردید.به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در این جشن که با حضور مدیرآموزش و پرورش خمینی شهر وتعدادی از مسئولان تربیت بدنی و فرهنگی شهرستان برگزار شد از جمعی از دانش آموزان مدال آور و فعالان در عرصه ی تربیت بدنی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
بدیهی با اشاره به پیشرفت های اخیر مدارس خمینی شهر در تمام زمینه ها تصریح کرد: در بین 27 تیم اعزام شده از دانش آموزان خمینی شهر به مسابقات استان،16 تیم جایگاه اول تا چهارم استان را کسب کردند. در بعضی از تیم های فرستاده شده از استان به مسابقات کشوری ، جایگاه کسب شده برای استان بیشتر به خاطر حضور بازیکنان خمینی شهری است همانند هندبال و یا فوتسال که من به سهم خود از دانش آموزان و هم چنین مربیان تشکر ویژه دارم. و ی افزود:در سال گذشته از 200 نفر شرکت کننده از استان در مسابقات30 نفر آن ها خمینی شهری بودند. مدیرآموزش و پرورش افزود: در بخش فنی حرفه ای ما به مدت 3 سال جایگاه نهم را داشته ایم و با زحمات دوستان این جایگاه به سوم استان رسید و شش پله ارتقا داشت. در بخش آموزش های نظری نیز بین 42 منطقه در استان در سه سال پیش جایگاه 19 استان را دارا بودیم؛ امسال با 8 پله ارتقاء جایگاه 11را کسب کردیم .
براساس این گزارش در بخش دوم برنامه به نفرات مدال آور لوح تقدیر اهدا گردید. از جمله ی این مقام ها در بخش دختران کسب رتبه ی اول تیم فوتسال و بسکتبال ( مقطع متوسطه اول )،کسب رتبه ی دوم تنیس روی میز و والیبال و کسب رتبه ی سوم و چهارم به ترتیب در بسکتبال و دو و میدانی ( مقطع ابتدایی ) و کسب رتبه ی سوم و چهارم به ترتیب در تنیس روی میز و دو میدانی ( مقطع متوسطه اول ) و هم چنین در بخش پسران تیم های هندبال ، طناب زنی ( مقطع ابتدایی ) هندبال و بسکتبال ( مقطع متوسطه اول ) موفق به کسب رتبه ی اول گردیدند و کسب رتبه ی سوم در رشته ی تنیس روی میز ، دو و میدانی ( مقطع متوسطه اول ) و رتبه چهارم شنا و ژیمناستیک( مقطع ابتدایی )و رتبه چهارم شنا و والیبال( مقطع متوسطه اول ) و نهایتا کسب کاپ اخلاق توسط تیم دو صحرا نوردی (مقطع متوسطه ی اول) بود.

photo 2017 01 30 11 55 23