کارگاه برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی برگزار شد

ارسال در آموزش

جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ در مورد فعالیت فرقه انحرافی یمانی توسط حجت الاسلام و المسلمین صادقیان از اساتید بنیاد مهدویت اصفهان و پس از آن سخنرانی دکتر شاه نوروزی از جمله برنامه هایی بود که در کارگاه نیم روزه برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ویژه مدیران و دست اندرکاران کانون های فرهنگی مساجد و تشکل های قرآنی ارائه گردید.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، دکتر شاه نوروزی در این کارگاه آموزشی گفت: سه نوع سبک ارتباط وجود دارد؛ یکی ارتباط یک طرفه که فقط مفاهیم و اطلاعات به مخاطب گفته می شود. نوع دوم دو طرفه است، تعامل می کنیم. اما بهترین سبک نوع سوم است یعنی «فراکنشی»


وی ادامه داد: در سبک سوم شما می توانی علاوه بر اینکه مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهی به او اجازه خودنمایی داده و در مدیریت کانون سهیمش کنی، مشکلاتش را درک کنی و با او همدردی و همدلی نمایی آن وقت است که کانون مسجد می شود ملجأ و پناهگاه او چرا که احساس می کند تنها جایی که می تواند حرفهایش را بگوید کانون مسجد است.
دکتر شاه نوروزی اظهار داشت: «برنامه روزی» ما را به جایی نمی رساند، باید «برنامه ریزی» کرد. یک مدیر خوب حتما باید برنامه ریزی و چشم انداز داشته باشد تا بتواند به موفقیت دست یابد. ظرفیت شناسی هم مهم است که بداند سرمایه ها و ظرفیت های موجود در مجموعه اش چیست تا بهتر بتواند برنامه ریزی کند.


لازم به ذکر است فرقه نو ظهور یمانیه و پیروان شخصی موسوم به «احمد الحسن یمانی» که خود را وصی و فرزند و فرستاده امام زمان(عج) می€Œداند، از عراق شروع شده و با شگردهای جدید و با استفاده از بعضی متدینین و هیئات مذهبی در صدد نفوذ در شهرهای ایران هستند.


گفتنیست کارگاه نیم روزه برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ویژه مدیران و دست اندرکاران کانون های فرهنگی مساجد و تشکل های قرآنی به همت اداره ارشاد و اتحادیه تشکل های قرآنی خمینی شهر و با همکاری اداره اوقاف شهرستان صبح جمعه 14 آبان 1395 در سالن اجتماعات امامزاده سید محمد(ع) برگزار شد.