ذخیره یک تن گوشت قرمز برای نیازمندان و تامین 14 مجموعه جهیزیه در دهه اول محرم

ارسال در آموزش

خیریه امام سجاد (ع) محله گاردر امسال نیز همچون سال های گذشته توانست بخشی از نذورات اهالی محل را جهت دهی کرده و به این وسیله غذای مورد نیاز چندین ماه مددجویانش را ذخیره سازی نماید. سعیدی مسوول این خیریه دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: خیریه امام سجاد (ع) امسال علاوه بر ذخیره سازی یک تن گوشت قرمز، پنج هزار و 800 کیلو برنج، 14 میلیون تومان وجه نقد و پنج دستگاه یخچال برای جهیزیه موفق شد پنج نفر از اهالی محل را که هر ساله در دهه اول ماه محرم اقدام به توزیع غذای آماده می نمودند متقاعد نماید که نذر خود را به صورت خام و در قالب یک کیلو گوشت و پنج کیلو برنج بین نیازمندان محل توزیع نمایند. بر اساس همین گزارش مسجد ملاحیدر فروشان نیز همچون سال گذشته موفق شد با جذب نذورات مردمی 14 جهیزیه کامل شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، پنکه، بخاری، جاروبرقی و... را برای نوعروسان نیازمند جمع آوری نماید.

 تعدادی از خیرین نیز ده راس گوسفند ذبح شده را در اختیار خیریه بقیت اله (عج) ویژه بیماران خاص قرار دادند تا میان بیماران تحت پوشش این خیریه توزیع گردد. توزیع چند وعده غذای آماده میان بیماران بخش دیالیز و همچنین بیماران سرطانی تحت پوشش خیریه نیز از دیگر نذوراتی بود که از جانب نذر کنندگان در اختیار این خیریه قرار گرفت تا به دست نیازمندان واقعی برسد.


مسوول خیریه نرجس خاتون (س) نیز از توزیع گوشت چهار راس گوسفند ذبح شده و همچنین چند وعده غذای آماده میان نیازمندان خبر داد و افزود: این غذاهای آماده و خام را کسانی در اختیار خیریه گذاشتند که قبلا نذوراتشان را به صورت آماده میان همه مردم تقسیم می نمودند.