برگزاری یک کارگاه دو روزه برای بانوان مبلّغ

ارسال در آموزش

آگاه کردن مردم در زمینه های مختلف از جمله حوزه آسیب های اجتماعی نقش انکارناپذیری در اصلاح جامعه و پیشبرد زندگی ها به سوی تعالی دارد و گام برداشتن در این جهت که از وظایف اصلی رسانه ها، نهادها و سمن هاست رشد و باروری اندیشه ها را باعث می شود. یکی از گروه های فعال در جامعه که در ایام خاص از جمله دو ماه محرم و صفر نقش پررنگی در آگاهی دادن به مردم ایفا می کنند، مبلغان مذهبی هستند. مبلغان از آن جهت که در گفته های خود غالبا به آیات و روایات استناد می نمایند بیشتر مورد اعتماد مردم بوده و موفق تر عمل می کنند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، موسسه خیریه همیاران بهزیستی شهرستان در اولین برنامه رسمی خود اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی دو روزه برای بانوان مبلّغ شهرستان نمود. کارشناسان بهزیستی به عنوان مربیان این کارگاه ها دو مبحث «پیشگیری از اعتیاد» و «مدیریت روابط زوجین» را مورد بررسی قرار دادند.

unnamed 2
این کارگاه های 16 ساعته که با شرکت 80 بانوی مبلّغ برگزار شد، مورد استقبال خوب آنها قرار گرفت به گونه ای که مخاطبان خواستار تداوم این آموزش ها شدند. مبلغان در برگه های نظرسنجی که در اختیارشان قرار گرفت به نحوه اداره و کیفیت مدیریت برنامه به طور میانگین نمره 18 دادند و پیشنهادات خود برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها را به مسوولان خیریه ارائه کردند.


حاجیان مسوول خیریه همیاران بهزیستی خمینی شهر از تداوم این برنامه ها و ارائه آموزش به سایر گروه های جامعه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این خیریه با شعار «شما هم می توانید یک همیار باشید» کار خود را آغاز کرد و از همه همشهریانی که تمایل دارند با این خیریه همکاری نمایند تقاضا کرد به دفتر خیریه واقع در بهزیستی شهرستان مراجعه نمایند.