مراسم تجلیل از حاج امید خیّر نمونه خمینی شهری برگزار شد

ارسال در آموزش

آیین بزرگداشت خیّر برجسته خمینی شهری حاج غلامرضا محب محمدی (حاج امید) توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان و با حضور صدها نفر از شهروندان، دانش آموزان و اولیای
دانش آموزان دبستان امید، اعضای اتحادیه سنگبری های محمود آباد، خانم میردامادی رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان، رییس این اداره در این مراسم که در مدرسه ده کلاسه خیّر ساز حاج امید یک برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از 150 مدرسه در خمینی شهر با کمک خیران ساخته شده است. بدیهی با اشاره به اینکه خمینی شهر فرسوده ترین و پرتراکم ترین مدارس ابتدایی استان اصفهان را داراست خواستار مشارکت بیشترخیران در امر بهسازی و نوسازی مدارس شد.


بر اساس همین گزارش، مدیریت IMS صادرات سنگ، کمک به معتادان رها شده، همکاری با هلال احمر، عضویت انجمن حمایت از بیماران خاص، عضو بنیاد تهیه جهیزیه برای دختران
بی بضاعت، کمک به احداث بزرگ ترین مرکز تحقیقاتی-درمانی محمد رسول اله (ص) خمینی شهر، کمک به ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان خمینی شهر، عضویت در خانه صنعت و معدن استان اصفهان، عضویت در خانه گل های بهشت (ویژه حمایت از کودکان بی سرپرست)، عضویت در انجمن آزاد سازی زندانیان خمینی شهر و اصفهان، احداث کارخانه های سنگبری آیینه امید و امیدفر 6 و 14، اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست محیطی، دریافت لوح و تندیس افتخار به عنوان پیشکسوت در جشنواره صنعت، معدن و هنر اصفهان سال 1387 از افتخارات این خیّر خمینی شهری است.  


گفتنی است دبستان دو نوبته امید واقع در خیابان شهید حلوایی شهرک منظریه با ظرفیت تحصیل 650 دانش آموز که از یک سال و نیم پیش آغاز به کار کرده به تازگی مراحل نما و آسفالت را پشت سر گذاشته است.