حسین قربانی

ارسال در آموزش

تنها تفاوت ماشین من با دیگر کارتینگ ها این است که دیفرانسیل و کمک فنر دارد چون برای مسابقه از آن استفاده نمی نمایم و نمی خواهم با سرعت زیاد با آن کار کنم.
قربانی در رابطه با هزینه تمام شده برای ساخت ماشین دست سازش می گوید: خرید قطعات که بعضی نو و بعضی کارکرده بود، حدودا 2 میلیون تومان هزینه برد.
این دانش آموز سخت کوش اصغرآبادی می گوید: ماشینم را که به جز راننده برای سوار شدن یک نفر دیگر هم جا دارد، روزهای تعطیل برای تفریح به خیابان می برم. وی می گوید: طرح های دیگری هم الان در ذهن دارم که لازم است دانشم بیشتر شود تا از پس ساختنش بربیایم.

carting
قربانی چند سال پیش هم موفق به ساخت یک دستگاه جوجه کشی برقی با ظرفیت 30 عدد تخم مرغ شد که امتحانش را هم خوب پس داد.
وی آشنایی اش با الکترونیک و ورودش به این دنیا را بیش از همه مدیون دایی هایش است و می گوید: دایی هایم که یکی کارگاه تولید لوازم الکترونیک دارد و دیگری کارگاه تزریق پلاستیک، کارهای برقی کارگاه هایشان را علی رغم اینکه خودشان می توانستند انجام بدهند به من می سپردند و همین اعتماد به نفس مرا بالا برد. قربانی که اخیرا موفق به ساخت دستگاهی برای جازنی حباب ریسه های لامپ برای کارگاه داییش شده می گوید: از آنجا که به تازگی حباب ها ضخیم تر شده بود، خانم ها که مسوول جازدن آنها بودند، اذیت می شدند و همین شد که به فکر افتادم این دستگاه را بسازم. وی همچنین نقش پدر و مادرش را که هزینه طرح های او را تامین می کنند و مانع از اجرای طرح هایش نمی شوند در موفقیت های به دست آورده، بسیار مهم می داند و همچنین قدردان همراهی های دو معلم خوب دوران راهنماییش مرحوم موسویان و ژاله یار هم هست.