هزاران دانش آموز خمینی شهری پای درس آموزگاران نشستند

ارسال در آموزش

 به گزارش خبرنگار فرصت، در این مراسم که دانش آموزان، دبیران، ریاست آموزش و پرورش و مسولین شهر از جمله امام جمعه، فرماندار و شهردار حضور داشتند از پوریا خانی دانش آموز سابق این دبیرستان که موفق به کسب رتبه ششم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی شد، تقدیر به عمل آمد.


به گزارش خبرنگار فرصت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم با بیان اینکه آغازسال تحصیلی، فرصت ارزشمندی برای دانش آموزان است، اظهار کرد: در جامعه امروزی کمتر به اهمیت جایگاه مهرماه و آغاز سال تحصیلی توجه می شود.


محمود بدیحی خطاب به دانش آموزان مقاطع مختلف گفت: از دست رفتن بعضی از فرصت های پیش رو حسرت و خسارات سنگینی برای انسان به بار می آورد. دوران تحصیلی و آموزش علم برای دانش آموزان یک فرصت تصمیم ساز و گرانبهاست که نباید اجازه داد به راحتی از دست برود.


وی با بیان اینکه هیچ وقت برای تصمیم گیری جدید و رشد و ترقی دانش آموزان دیر نیست گفت: دانش آموزان امروز با واقع بینی و واقع نگری و برنامه ریزی می توانند موفقیت زیادی در زندگی کسب کنند.
مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه ریزی نقش بسیار مهمی در زندگی و موفقیت انسان های موفق و نخبه جامعه داشته است، گفت: دانش آموزان برای همه ابعاد زندگی خود اعم از مذهبی، عبادت، ورزش، سرگرمی، اوقات فراغت و تحصیل خود برنامه ریزی داشته باشند.


بدیحی با بیان اینکه امروز بهترین شرایط تحصیل برای دانش آموزان فراهم است، گفت: پیشرفت آینده کشور در دست پیشرفت تحصیلی دانش آموزان امروز و نسل جدید است.