زائرسرای فرهنگیان خمینی شهر با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد بهره برداری شد

ارسال در آموزش


به گزارش فرصت آنلاین به نقل از ایرنا، این زائرسرا توسط آموزش و پرورش شهرستان در زمینی به مساحت 950 متر در سه طبقه با زیربنای دو هزار متر مربع ساخته شده و دارای 50 سوئیت است.

 

این مکان اقامتی با هدف ایجاد رفاه برای فرهنگیان این شهرستان در سفر به مشهد در کوچه عیدگاه در مجاورت حرم مطهر رضوی احداث شده است.

 

وزیر آموزش و پرورش در مراسم بهره برداری از مجموعه اقامتی فرهنگیان در مشهد گفت: امروز سرمایه اصلی آموزش و پرورش اعتماد فرهنگیان است که سرمایه ای اجتماعی است.


فانی همچنین افزود: امیدواریم بتوانیم از تجارب خمینی شهر در ساخت این زائر سرا برای فرهنگیان بهره مند شده و از این مدل برای دیگر استان ها نیز استفاده کنیم.


وی با اشاره به اینکه استاندار خراسان رضوی امروز طی سخنانی با وی عنوان کرده که زمین هایی برای ساخت زائر سراهای مشابه برای دیگر استان ها نیز در مشهد وجود دارد، گفت: از وی خواسته ام که سهم ویژه ای برای فرهنگیان در نظر بگیرد.

 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا فرهنگیان عاشق امام رضا (ع) بتوانند در مجموعه اقامتی که متعلق به استان خودشان است از برکات و معنویات زیارت امام رضا (ع) و حضور در مشهد بهره مند شوند.

 

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این زائر سرا روسای آموزش و پرورش خمینی شهر، خراسان رضوی و اصفهان و و همچنین نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.