بافت فرسوده خمینی شهر آماده سرمایه گذاری است

ارسال در آموزش

رییس شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار فرصت آنلاین با بیان اینکه همه زیرساخت های لازم برای ارتفاع سازی و ساخت و سازهای جدید فراهم است، اظهار کرد: سیاست چهارمین دوره شورای شهر تشویق سرمایه گذاران و شهروندانی است که در بافت فرسوده اقدام به ساخت و ساز های جدید کنند.

درخشان با بیان اینکه بافت فرسوده خمینی شهر به لحاظ علمی و اقتصادی توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: به دلیل وجود زیر ساخت های لازم و تراکم جمعیتی سرمایه گذاری در بافت فرسوده صرفه اقتصادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در خمینی شهر بیش از 600 هکتار بافت فرسوده در منطقه مرکزی و محلات مختلف وجود دارد، افزود: شورای شهر و شهرداری پذیرای سرمایه گذاری سرمایه گذاران هستند.

* خمینی شهر نیاز به احداث میدان میوه و تره بار دارد

رییس شورای شهر خمینی شهر با اشاره به اینکه یکی از طرح های زیر ساختی که شهرداری و شورای شهر آن را پیگیری و دنبال می کنند، ساخت میدان میوه و تره بار شهرستان است، گفت: به علت فاصله کم خمینی شهر با شهر اصفهان و حجم بالای مصرف و تقاضای میوه و تره بار، مردم غرب اصفهان تمایل زیادی دارند که میوه و تره بار مصرفی خود را از خمینی شهر تهیه کنند.

درخشان افزود: ترافیک سنگین و مسافت دور میدان تره بار شهر اصفهان به احساس نیاز به احداث میوه وتره بار خمینی شهر کمک می کند و شهرداری و شورای شهر آمادگی دارد با کلیه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث این طرح همکاری کنند.