حمایت بی سابقه مسئولان از مطبوعات و هوشمندی اصحاب رسانه

ارسال در آموزش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، دکتر زرگرپور این تعامل را به سود خودِ دستگاه ها نیز دانست و گفت: لازم است مدیران پیرو سیاست های دولت تدبیر و امید با صداقت و شفافیت با مردم برخورد نموده و حقایق را برای آن ها بازگو کنند و برای تحقق این هدف، رسانه ها بهترین امکانی هستند که می شود از آنها استفاده نمود.
پیش از آن فرماندار خمینی شهر نیز در جلسه شورای اداری که در دی ماه برگزار شد، در اظهار نظری مشابه، مدیران شهرستان را به تعامل با مطبوعات توصیه کرده بود. حقیقی در این جلسه رسانه ها را چشم بینا و گوش شنوای مردم خواند و گفت: انتقادات و مشکلات باید مطرح شود تا به سوی پیشرفت گام برداریم. وی در رابطه با اثرگذاری مفیدی که مطبوعات می توانند داشته باشند، گفت: مطبوعات باید فعال باشند پس مسئولان موضع گیری نکنند بلکه در عوض با استفاده از همین مطبوعات عملکردشان را انعکاس بدهند.
 حال باید دیدمدیران استانی وشهرستانی به توصیه ها ی مسولین ارشد گوش میدهند واصحاب رسانه شهرستان از فضای به وجودآمده می توانند با پرداختن به موضوعاتی که درد مردم است آنها را نیز به سوی رسانه جلب کرده و مطبوعات را به خانه های مردم ببرند به گونه ای که توده مردم همچون یک کالای اساسی همواره به دنبال آن باشند.