پرستاران زینب گونه به بیماران رسیدگی می کنند

ارسال در آموزش

روز پرستار، ولادت حضرت زینب(س)، احیای سنّت اذان گفتن، راهپیمایی 22 بهمن از جمله مطالب نماز جمعه خمینی شهر در روز 15 بهمن بود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله شیخ عباس رحیمی با تبریک روز پرستار گفت: پرستاران زینب گونه و فرشته گونه، بدون بداخلاقی و احساس خستگی، بدون ناراحتی و با احساس وظیفه به بیماران رسیدگی می کنند. ان شااله خداوند همه شان را از مشکلات و گرفتاری ها مصون دارد.
نماینده ولی فقیه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) ادامه داد: بعد از مادرش حضرت زهرا(س) کم نظیرترین شخصیت زن در اسلام اوست. صبر و عبادت، تدبیر و دفاع از ولایت مداری او، ورودش در بحث جهاد و شهادت می تواند الگوی زنان ملت ما باشد.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اذان گفتن سنّت پیامبر اسلام(ع) است و چقدر ثواب و برکات دارد، گفت: اگر می خواهید رحمت خدا بر شما نازل گردد، خجالت نکشید و از فردا هنگام وقت شرعی هر کس در خانه یا محل کار بایستند و اذان بگویند. حتی اگر قصد نماز ندارید، هنگام وقت شرعی اذان بگویید و نماز را در اولین فرصت اقامه کنید. شما خمینی شهری ها بیایید و این سنّت حسنه را در شهرتان احیا نمایید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: راهپیمایی 22 بهمن را اهمیت دهید. به نیابت شهدا و خانواده هایشان و در راستای حفظ وحدت در راهپیمایی شرکت کنید. ان شاءا... صبح جمعه آینده پس از اجتماع در میدان امام(ره) به طرف مصلی خواهید آمد. قطعنامه راهپیمایی خوانده می شود و بلافاصله خطبه ها و نماز جمعه. سخنران نداریم تا شما هم معطل نشوید.
روز نیروی هوایی و همچنین سخنان اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا از دیگر مطالب امام جمعه شهرمان بود.