جشن «رخصت مهر» برگزار شد

ارسال در آموزش

همزمان با بازگشایی مدارس، در اولین روز از سال تحصیلی جشن «رخصت مهر» با هدف تجلیل از بازنشستگان بخش آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در سالن سینما فرهنگ برگزار شد.


به گزارش فرصت آنلاین در این مراسم که با حضور رییس و برخی اعضای شورای شهر، جمعی از مدیران و معلمان مدارس و تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی گفت: مقطع ابتدایی در آموزش و پرورش بسیار مهم است. اگر قرارست در کودک تغییری ایجاد گردد، باید در مقطع ابتدایی صورت بگیرد.


محمود بدیهی ادامه داد: ما تمام همت و سعی مان را می کنیم که به مقطع ابتدایی اهمیت خاصی دهیم. اگر بتوانیم دانش آموزان را به خوبی از این دوره عبور دهیم، کار در مقاطع بالاتر بسیار ساده و راحت می شود وگرنه کار سخت خواهد بود. معلم خوب همراه با اولیای خوب می توانند این کار خطیر را انجام دهند.


وی تاکید کرد: هر چه داریم از معلمان است. پیدا نمی کنیم کشور توسعه یافته ای که توسعه اش از آموزش و پرورش شروع نشده باشد. توسعه، خیابان ساختن و کارهای عمرانی و اینها نیست بلکه توسعه آن است که فرهنگ را به کودکانمان بیاموزیم و رضایتمندی را در جامعه افزایش دهیم.


سخنان معاون آموزش ابتدایی محمد جواد قمی، خاطره گویی یکی از بازنشستگان فرهنگی، مسابقه و در پایان تجلیل از یکایک بازنشستگان بخش آموزش ابتدایی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با مجری گری عموخندون برگزار شد.

rokhsat mehr